آخرین مطالب بلاگ قاب بازار در موضوع قاب پلاس

رایگان صاحب مغازه شو با بالاترین پاخور !!!
قاب پلاس

رایگان صاحب مغازه شو با بالاترین پاخور !!!

توسط امیربهادر بهاری در 26 دي 1397

تا حالا به این فکر کردید که توی بازار داغ کسب و کارهای اینترنتی یک مغازه  برای شغل خودتون باز کنید و از غافله بازار پر سود فروش اینترنتی عقب نمونید؟

قاب به شما یه مغازه کاملا رایگان با پا خور عالی پیشنهاد می ده که با باز کردنش خیلی راحت میتونید سود فروش محصولاتتون رو چند برابر کنید. قاب با هزاران کاربر فعالی که داره فروش تصاعدی شمارو تضمین میکنه، طوری که هر کدوم از کاربرا با کلیک روی یکی از آگهی های شما به صفحه مغازتون هدایت میشه و می تونه همه محصولاتتون رو ببینه و با فروشگاهتون آشنا بشه! پس کافیه همین الان مغازتونو تو قاب باز کنید و لذت فروش حرفه ای رو تجربه کنید!

ادامه مطلب
نقش برچسب های قاب در موفقیت تجاری شما !
قاب پلاس

نقش برچسب های قاب در موفقیت تجاری شما !

توسط امیربهادر بهاری در 15 مرداد 1397

با افزایش تعداد آگهی ها در بازار نیازمندی های آنلاین نیاز شدیدی به متمایز نمودن آگهی برای افرادی با انگیزه فروش بالا،  نسبت به دیگر کاربران احساس میشود تا فروشندگان واقعی و مصمم از سایرین تفکیک شوند.

آگهی نامه های آنلاین، با تنوع کمی که در ظاهر آگهی ها دارند، قادر به ایجاد بازار داغ و فضای رقابتی در وبسایت خود نیستند." قاب" با ارائه برچسب های مختلف(تخفیف، فروخته شد، فوری، مزایده) تلاش در ایجاد بازار داغ و پر رونق دارد.

برچسب تخفیف: کاربران میتوانند با مشخص نمودن درصد تخفیف خود، برچسبی با همان میزان درصد روی آگهی خود ثبت نمایند تا تعداد بیشتری از مشتریان را به کالای خود جذب کنند.

برچسب فروخته شد: قرار دادن این برچسب بر روی آگهی به این منزله است که کاربر موفق به فروش کالای خود شده است و اعلام می کند که کالایش از فروش خوبی برخوردار بوده و با نگه داشتن اطلاعات تماس خود (تا 24 ساعت) روی سایت آماده پذیرش سفارش های مجدد می باشد.

برچسب فوری: آگهی کاربر با افزوده شدن دکمه فوری در کنار آن، ظاهری متمایز از دیگر آگهی‌ها پیدا خواهد کرد و در دسته بندی متمایز به نمایش در می آید. با خرید برچسب فوری خریداران به کاربر اعتماد بیشتری خواهند کرد چرا که از کیفیت و فروش کالای خود مطمئن بوده و برای آن هزینه کرده. با شرایط فوق آگهی کاربر سریع‌تر و بهتر از حالت عادی دیده خواهد شد و مسلما در فروش سریع آن بسیار موثر خواهد بود.

برچسب مزایده: کاربران می توانند با مزایده ای نمودن آگهی خود و تعیین زمان مزایده و قیمت پایه، علاوه بر اینکه کالا یا خدمات خود را به بالاترین قیمت به فروش می رسانند با نصب برچسب مزایده بر روی آگهی خود ظاهری متمایز از دیگر آگهی ها برای آگهی خود ایجاد نمایند. همچنین آگهی های مزایده ای در دسته بندی مخصوص به خود به نمایش در می آیند.

ادامه مطلب
 پلن افراد و اشیاء گمشده
قاب پلاس

پلن افراد و اشیاء گمشده

توسط امیربهادر بهاری در 13 مرداد 1397

یکی دیگر از امکانات ویژه ای که وبسایت قاب در اختیارکاربران قرار می دهد، آگهی کردن افراد و اشیاء گمشده یا پیدا شده می باشد. کاربران می توانند در صورت مفقود شدن عزیزان خود( سالمندان و کودکان و...) عکس فرد مورد نظر را در وبسایت و اپلیکیشن قاب آپلود کرده و از کاربران سراسر کشور تقاضای کمک نمایند. همچنین کاربران می توانند اشیائی را که پیدا می کنند، در قاب آگهی کرده و به دست صاحبان آنها برسانند. به طور مثال چنانچه فردی گردنبندی را پیدا نماید می تواند آن را در سایت آگهی ثبت نموده و با درج شماره تماس خود صاحب گردنبند را پیدا کند و در مورد گم شدن یا پیدا شدن حیوانات خانگی نیز به همین ترتیب می باشد و برای آگهی چنین مواردی نیازی به اقدامات پر زحمت و پر هزینه مانند چاپ و پخش تراکت نیست.

در زمینه اموال سرقتی، سایت قاب این امکان را به کابران ارائه میدهد که با درج سریال وسائل دارای شماره سریال (مانند: دوچرخه، موبایل، لپ تاپ و کلیه لوازم الکترونیکی) در سایت از به فروش رفتن آنها جلوگیری کنند و خریدار با جستجوی شماره سریال در قاب از سرقتی یا مفقودی نبودن خرید خود اطمینان حاصل نماید.

این بخش از وبسایت قاب دارای مزیت های اجتماعی و اقتصادی بسیار زیادی است که از جمله این مزایا میتوان به: آسان کردن فرآیند جستجوی مفقودی ها، از نگرانی درآوردن خانواده هایی که چشم انتظار بازگشت عزیزان گمشده خود هستند و جلوگیری از کلاهبرداری و به فروش رساندن اموال سرقتی اشاره کرد.

ادامه مطلب
گوش به زنگ
قاب پلاس

گوش به زنگ

توسط امیربهادر بهاری در 8 مرداد 1397

تا به حال با این موضوع روبه رو شده اید که  در سایت های نیازمندی به دنبال وسیله ای خاص باشید و در جستجوهای خود آن را پیدا نکنید؟ به نظر شما در این شرایط چه اقدامی باید انجام داد؟

"قاب" برای این مسئله راه حل بسیار کارآمدی را به کاربران ارائه می دهد. "گوش به زنگ" یکی از قابلیت های وبسایت قاب است که این امکان را به کاربران ارائه می دهد تا بتوانند وسیله ای را که در جستجوی اینترنتی خود نیافته اند ثبت گوش به زنگ کنند تا به محض اینکه شخصی آن کالا را در سایت آگهی نمود بلافاصله لینک آگهی از طریق پیامک و ایمیل برای آنان ارسال شود. با وجود این پلن نیازی به مراجعات متعدد و وقت گیر برای جوینده کالا نخواهد بود و در وقت و انرژی کاربران صرفه جویی می شود.

بزرگترین مزیت این پلن از سایت قاب سرعت بسیار زیاد در رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر می باشد.

ادامه مطلب
برگزاری مناقصات شخصی و اداری درقاب!
قاب پلاس

برگزاری مناقصات شخصی و اداری درقاب!

توسط امیربهادر بهاری در 4 مرداد 1397

یکی ازکاربردی ترین و پرطرفدارترین امکاناتی که وبسایت و اپلیکیشن قاب در اختیار کاربران خود قرار می دهد برگزاری مناقصه است. این امکان در دسته بندی خدمات برای کاربران در دسترس میباشد. در پلن مناقصه کارفرما خدمت مورد نیاز خود را با قرار دادن مبلغی به عنوان دستمزد پایه مناقصه، آگهی می کند و افراد یا پیمانکاران، مبالغی را به کارفرما پیشنهاد می دهند؛ در پایان مهلت مناقصه کارفرما قادر است با پایین ترین قیمت، پیمانکار مورد نیاز خود را از لیست پیشنهاد دهندگان انتخاب کرده و با وی مذاکره کند. مناقصه بر اساس اصل رقابت برگزار می شود به این معنی که در این پلن، کاربری که مناسب ترین شرایط و دستمزد را برای انجام خدمات مورد نظر کارفرما پیشنهاد می دهد شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارد.

به عنوان مثال در صورتیکه فردی بخواهد یک ساختمان فرسوده را تخریب کند با برگزاری یک مناقصه در قاب می تواند، با کمترین هزینه پیمانکار مورد نظر خود را بیابد.

در مثالی دیگر چنانچه کاربری نیازمند وب سایت برای کسب و کار خود باشد، با برگزاری مناقصه در قاب و با ذکر توضیحاتی در مورد نیاز خود در سایت می تواند بهترین برنامه نویس را در قبال پرداخت کمترین دستمزد برای راه اندازی وبسایت خود استخدام کند.

ویا در صورتیکه ساکنین یک ساختمان برای نظافت ساختمان خود نیازمند فردی باشند می توانند با برگزاری مناقصه در قاب فرد مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت از میان تمام شرکت کنندگان در مناقصه انتخاب و نظافت ساختمان خود را به او بسپارند.

 

ادامه مطلب
برگزاری مزایدات داغ در قاب
قاب پلاس

برگزاری مزایدات داغ در قاب

توسط امیربهادر بهاری در 28 تير 1397

برگزاری مزایده در وبسایت و اپلیکیشن قاب به این صورت است که فروشنده مبلغی را به عنوان مبلغ پایه پیشنهاد میدهد و مدت زمانی را به دلخواه خود از 1 ساعت تا 72 ساعت تعیین میکند. دیگر کاربران در مزایده کالا شرکت می کنند، بالاترین قیمت پیشنهادی و مدت زمان باقی مانده هر لحظه برای دیگران به نمایش گذاشته میشود. در پایان مزایده، لیستی از افرادی که در مزایده کالا شرکت کرده اند در اختیاربرگزارکننده مزایده قرار می گیرد که به ترتیب از بالاترین قیمت پیشنهادی تا پایین ترین قیمت مرتب شده است. فروشنده(برگزارکننده مزایده )  می تواند با بهترین خریدار کالای خود تماس بگیرد و معامله خود را انجام دهد.

ادامه مطلب
لایک!
قاب پلاس

لایک!

توسط امیربهادر بهاری در 19 تير 1397

یکی دیگر از قابلیت های جذاب و بسیار کاربردی وبسایت و اپلیکیشن قاب، امکان امتیاز دهی به کاربران دیگر است. "سیستم اکانتینگ" به کاربران امکان ایجاد صفحه شخصی درقاب را می دهد که کلیه آگهی ها و اطلاعات مربوط به فروشگاه درآن قابل رؤیت است و سایر کاربران می توانند با مراجعه به "فروشگاه شخصی" کاربر مورد نظر، رضایت یا عدم رضایت خود را از کالا یا خدمات وی با دادن امتیاز مثبت یا منفی اعلام کنند. میزان امتیاز هر کاربر نمایانگر میزان اعتبار وی در فضای اقتصادی قاب است.

یکی از مهمترین مزیت های امتیاز دهی به کاربران، سنجش اعتبار کاربران در برگزاری "مزایده" است؛ بدینصورت که فرد برگزار کننده پس از پایان مهلت مزایده به صفحه فروشگاه شخصی برگزیدگان مراجعه و خریدار واقعی و معتبر را از میزان امتیازی که سایر کاربرین به او داده اند شناسایی و آسوده خاطر اقدام به انجام معامله کند.

ادامه مطلب
کد آگهی، شناسنامه ای برای آگهی شما!
قاب پلاس

کد آگهی، شناسنامه ای برای آگهی شما!

توسط امیربهادر بهاری در 7 تير 1397

کد آگهی، شناسنامه ای برای آگهی شما در قاب است که  با سرچ آن در قسمت جستجوی سایت کاربران به آسانی قادر به دسترسی به آگهی شما هستند. همچنین در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت برای اشتراک گذاری آگهی در شبکه های مجازی یا عدم دسترسی مخاطب به شبکه های مجازی، کاربران می توانند کد آگهی خود را از طریق تماس تلفنی یا پیامک به مخاطب اعلام نمایند. بالاترین مزیت کد آگهی دسترسی آسان و بدون اتلاف وقت برای جستجو در میان آگهی های درج شده به آگهی مورد نظر است. از طرفی دیگر کد آگهی به نوعی شناسنامه معتبر و قابل پیگیری  برای آگهی شما محسوب میشود که تا مدت معلومی در بانک اطلاعاتی قاب قابل دسترسی است.

ادامه مطلب
مکان یابی دقیق در نقشه!
قاب پلاس

مکان یابی دقیق در نقشه!

توسط امیربهادر بهاری در 2 تير 1397

یکی دیگر از مجموعه امکانات قاب قابلیت مشخص نمودن موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه است که به کاربر اجازه می دهد تا موقعیت دقیق استقرار فروشگاه یا  محلی که برای ارائه خدمات خود در نظر دارد را در فروشگاه شخصی خود ثبت کند تا سایر کاربران بتوانند به وی مراجعه کنند.

همچنین کاربران می توانند در هنگام ثبت آگهی، محل قرار جهت معامله یا محل دقیق ملکی که قصد آگهی آنرا دارند، را روی نقشه مشخص کنند و کاربران را به سادگی به محل مورد نظر هدایت کنند و با جلوگیری از سردرگمی خریداران معامله خود را با موفقیت به انجام برسانند.

ادامه مطلب
امکان مقایسه کالاها در قاب!
قاب پلاس

امکان مقایسه کالاها در قاب!

توسط امیربهادر بهاری در 1 تير 1397

یکی از ابزارهای بسیار کارآمد در فروشگاه های اینترنتی، ابزار مقایسه کالاست که به کاربر این اجازه را می دهد که خصوصیات چندین کالا را در یک صفحه در کنار یکدیگر مشاهده کند و با مقایسه آنها نسبت به هم کالای هدف خود را انتخاب نماید.

 با وجودی که قاب، یک فروشگاه اینترنتی نیست ولی اولین و تنها آگهی نامه در سطح کشور است که امکان مقایسه کالا در دو دسته املاک و خودرو را، برای کاربران خود فراهم می آورد. با وجود این امکان کاربران در قاب می توانند مشخصات خودروها و یا املاک انتخابی خود را (حداکثر چهار گزینه) در یک صفحه مشاهده کنند و دیگر نیاز به یادداشت برداری از ویژگی های کالاهای مختلف نیست وکاربران می توانند بدون سردرگم شدن و اتلاف وقت به راحتی املاک یا خودروها را با یکدیگر مقایسه و مناسب ترین گزینه را جهت انجام معامله انتخاب نمایند.

ادامه مطلب
فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature