سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته برجا گذاشت

سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته برجا گذاشت
سانحه رانندگی در همدان ۲ کشته برجا گذاشت

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل در آزاد راه همدان - ساوه، ۲ نفر فوت و یک کودک به شدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ «علی فکری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خودروی ال ۹۰ با چهار سرنشین بزرگسال و ۲ کودک از مشهد به مقصد کربلا در حال تردد بود که روز گذشته در نزدیکی جهان آباد با گاردریل برخورد و دچار سانحه شد.

وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی یک زوج جوان در دم جان باختند و یک کودک هم مجروح و توسط خودروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

رییس پلیس راه استان همدان عامل بروز این تصادف را خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان کرد و گفت: با وجود تاکید فراوان پلیس به یک ربع استراحت پس از هر ۲ ساعت رانندگی اما همچنان بیشتر رانندگان به این توصیه بی توجه بوده و برای رسیدن به مقصد عجله می کنند.

سرهنگ فکری اظهار داشت: حجم ترافیک در جاده های برون شهری و منتهی به مرزهای غربی کشور به علت نزدیک شدن به اربعین حسینی به شدت افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تردد در حالت خستگی و خواب آلودگی، تجاوز از سرعت مطمئنه و مجاز و انحراف به چپ عمده علت بروز سوانح رانندگی در این استان است.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: همچنین در سانحه دیگری خودروی پژو پارک در فرعی کبودرآهنگ و نزدیک منطقه کوهین واژگون شد که سرنشین جلو خودرو فوت و یک کودک هم در این سانحه مجروح شد.

به نقل از خبرگزاری ایرنا

 

جهت ورود به پیج اینستاگرام همدانت روی اینجا کلیک کنید.

 

جهت خرید آنلاین از کلیه فروشگاههای شهر همدان با پیک رایگان و تخفیف از قاب مارکت همدان کلیک کنید.

 

پست قبلی
480 هزار بطری آب آشامیدنی در همدان توزیع شده است
پست بعدی
رودخانه سیمین برای تغذیه سد اکباتان بازگشایی شد

ارسال دیدگاه

feature