اپلیکیشن تلویزیون انگیزشی (رایگان)

آخرین دیدگاه ها

اپلیکیشن تلویزیون انگیزشی (رایگان)
اپلیکیشن تلویزیون انگیزشی (رایگان)

مجموعه ای کاملا رایگان و با کیفیت از فایل های تصویری موفقیتی و انگیزشی در چهار دسته بندی در تلویزیون انگیزشی گردآوری شده است. در دسته اول بهترین فیلم های انگیزشی تاریخ سینما با دوبله فارسی جمع آوری گردیده است. دسته دوم مخصوص موزیک ویدئو های انگیزشی می باشد. در دسته سوم نسخه کاملی از بهترین سمینارها و سخنرانی های موفقیتی روانشناسان زبده و مربی های انگیزشی برای شما گلچین گردیده است و دسته آخر مخصوص پادکست های تصویری میباشد که همه این فایل ها با اینترنت نیم بها قابل مشاهده و دانلود در گوشی هستند. همچنین امکان ساخت لیست مورد علاقه برای هر دسته بندی به صورت مجزا وجود دارد. اپلیکیشن تلویزیون انگیزشی هدیه ما به کاربران قاب موفقیت می باشد و برای استفاده از آن نیازی به فعالسازی اپلیکیشن نمی باشد.

(توجه: اپلیکیشن تلویزیون انگیزشی کاملا رایگان می باشد ولی به دلیل قوانین کافه بازار، در نسخه کافه بازار موجود نمی باشد، برای استفاده از این اپلیکیشن لطفا نسخه اصلی را از سایت قاب موفقیت دانلود و نصب کنید و یا برای دریافت لینک دانلود عدد 2 را به 3000181819 ارسال کنید)

♦ برای دانلود مجموعه اپلیکیشن های اندروید قاب موفقیت که شامل کتاب صوتی و متنی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید نیز می باشد، اینجا کلیک کنید.

♦ برای سفارش کتاب لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید، همین الان عدد 1 به شماره 3000181819 پیامک کنید و بعد از دریافت کتاب درب منزل، هزینه رو به مامور پست پرداخت کنید. قیمت کتاب 48.000 تومان و قیمت دفتر لاکپشت 16.000 است.

♦ برای دیدن نظرات بزرگترین روانشناسان کشور درباره کتاب روی اینجا کلیک کنید.

♦ پیج اینستـاگرام قاب موفقیت با تولید مطالب بسیار مفید و جذاب، هوشمندانـه افکار و دیدگاه شما را به مرور زمان تغییر داده و ضمیر نـاخود آگـاه شمـا را به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد.می تونید پیج اینستاگرام قاب موفقیت رو از اینجا و کانال تلگرام کتاب رو از اینجا دنبال کنید.

♦ قاب موفقیت، زندگی به سبک برنده ها

پست قبلی
اپلیکیشن عبارت های تاکیدی روز
پست بعدی
اپلیکیشن پخش زنده تلویزیون (رایگان)

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature