اپلیکیشن پخش زنده تلویزیون (رایگان)

آخرین دیدگاه ها

اپلیکیشن پخش زنده تلویزیون (رایگان)
اپلیکیشن پخش زنده تلویزیون (رایگان)

در این اپلیکیشن می توانید کلیه شبکه های تلویزیونی سراسری و استانی کشور را به صورت زنده و با چندین کیفیت متفاوت ببینید. اپلیکیشن بسته به سرعت اینترنت شما، کیفیت تصویر شما را به صورت خودکار تنظیم میکند. علاوه بر این کلیه فیلم، سریال ها و برنامه های پخش شده قبلی تلویزیون در آرشیو اپلیکیشن موجود می باشد. استفاده از این اپلیکیشن برای کلیه کاربران قاب موفقیت رایگان می باشد و اینترنت مصرفی آن نیم بها محاسبه خواهد شد.

♦ برای دانلود مجموعه اپلیکیشن های اندروید قاب موفقیت که شامل کتاب صوتی و متنی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید نیز می باشد، اینجا کلیک کنید.

♦ برای سفارش کتاب لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید، همین الان عدد 1 به شماره 3000181819 پیامک کنید و بعد از دریافت کتاب درب منزل، هزینه رو به مامور پست پرداخت کنید. قیمت کتاب 48.000 تومان و قیمت دفتر لاکپشت 16.000 است.

♦ برای دیدن نظرات بزرگترین روانشناسان کشور درباره کتاب روی اینجا کلیک کنید.

♦ پیج اینستـاگرام قاب موفقیت با تولید مطالب بسیار مفید و جذاب، هوشمندانـه افکار و دیدگاه شما را به مرور زمان تغییر داده و ضمیر نـاخود آگـاه شمـا را به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد.می تونید پیج اینستاگرام قاب موفقیت رو از اینجا و کانال تلگرام کتاب رو از اینجا دنبال کنید.

♦ قاب موفقیت، زندگی به سبک برنده ها

پست قبلی
اپلیکیشن تلویزیون انگیزشی (رایگان)
پست بعدی
دفتر لاکپشت

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature