اپلیکیشن هدف نویسی

آخرین دیدگاه ها

اپلیکیشن هدف نویسی
اپلیکیشن هدف نویسی

هدف نویس، اپلیکیشنی جهت ثبت و مدیریت اهداف شما در زندگی می باشد. همانطور که میدانیم مهمترین عامل در موفقیت و جذب آرزو ها نوشتن اهداف و تعیین زمان رسیدن برای آنها می باشد. می توانید در هدف نویس اهداف خود را در سه دسته بندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ثبت کنید و برای هر یک آلبوم عکس بسازید و متن نامحدود بنویسید. به این صورت همیشه با خود یک تابلو تجسم همراه دارید که در هر فرصتی می توانید اهداف خود را مدیریت کنید. اپلیکیشن زمان باقیمانده تا رسیدن به هر هدف را به صورت تعداد روز باقیمانده و با نمودار به شما نمایش می دهد و همچنین با امکان ثبت میزان درصد پیشرفت اپلیکیشن در صورتی که از برنامه رسیدن به هدف عقب باشید به شما هشدار خواهد تا تلاش خود را بیشتر کنید. در انتها با رسیدن به هر هدف می توانید آن هدف را آرشیو و نگهداری کنید. همراه داشتن تابلو آرزو های هوشمند باعث می شود تا در هر فرصتی بتوانید روی اهداف خود تمرکز و برنامه ریزی کنید که قطعا منجر به دستیابی به اهداف خواهد شد.

♦ برای دانلود مجموعه اپلیکیشن های اندروید قاب موفقیت که شامل کتاب صوتی و متنی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید نیز می باشد، اینجا کلیک کنید.

♦ برای سفارش کتاب لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید، همین الان عدد 1 به شماره 3000181819 پیامک کنید و بعد از دریافت کتاب درب منزل، هزینه رو به مامور پست پرداخت کنید. قیمت کتاب 48.000 تومان و قیمت دفتر لاکپشت 16.000 است.

♦ برای دیدن نظرات بزرگترین روانشناسان کشور درباره کتاب روی اینجا کلیک کنید.

♦ پیج اینستـاگرام قاب موفقیت با تولید مطالب بسیار مفید و جذاب، هوشمندانـه افکار و دیدگاه شما را به مرور زمان تغییر داده و ضمیر نـاخود آگـاه شمـا را به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد.می تونید پیج اینستاگرام قاب موفقیت رو از اینجا و کانال تلگرام کتاب رو از اینجا دنبال کنید.

♦ قاب موفقیت، زندگی به سبک برنده ها

پست قبلی
اپلیکیشن لیست کارها
پست بعدی
مجموعه اپلیکیشن های قاب موفقیت

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature