امکان هدیه به دوست قاب موفقیت

آخرین دیدگاه ها

امکان هدیه به دوست قاب موفقیت
امکان هدیه به دوست قاب موفقیت

تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین هدیه برای عزیزانتان چه چیزی است؟ هدیه ای که قابل استفاده باشد، همیشه دلچسب باشد، کارایی داشته باشد و دور انداختنی نباشد.

قاب موفقیت این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند کاربردی ترین ابزار موفقیت را به دوستان و نزدیکان خود هدیه کنند. هدیه ای که راهگشای مسیر موفقیت برای همه اقشار و همه سنین است.

کاربران می توانند از طریق گزینه هدیه به دوست کتاب صوتی و متنی "لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید" که کتابی کارگشا  به همراه مجموعه ای از تمرینات عملی در زمینه موفقیت است را به دوستان و نزدیکان خود هدیه کنند.همچنین در کنار کتاب صوتی و متنی مجموعه اپلیکیشن های کاربردی قاب موفقیت وجود دارد که همگی در زمینه روانشناسی و موفقیت و بر اساس جدیدترین متدهای علم روانشناسی روز دنیا طراحی شده اند.

برای هدیه کردن کتاب، کافیست کاربر به صفحه هدیه به دوست رفته و پس از خرید کد هدیه، کد دریافتی را به همراه لینک دانلود اپلیکیشن برای دوستی که قصد هدیه دادن به او را دارد ارسال نماید. دریافت کننده کد علاوه بر اینکه می تواند از مجموعه اپلیکیشن های قابل موفقیت استفاده کند، این امکان را دارد تا با وارد کردن کد در قسمت فعالسازی، به سادگی کتاب را فعال کرده و از شنیدن آن لذت ببرد.

بهترین هدیه به عزیزانمان روشن کردن مسیر موفقیت برای آنان است، پس بیایید چراغ راه موفقیت باشیم.

♦ برای دانلود مجموعه اپلیکیشن های اندروید قاب موفقیت که شامل کتاب صوتی و متنی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید نیز می باشد، اینجا کلیک کنید.

♦ برای سفارش کتاب لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید، همین الان عدد 1 به شماره 3000181819 پیامک کنید و بعد از دریافت کتاب درب منزل، هزینه رو به مامور پست پرداخت کنید. قیمت کتاب 48.000 تومان و قیمت دفتر لاکپشت 16.000 است.

♦ برای دیدن نظرات بزرگترین روانشناسان کشور درباره کتاب روی اینجا کلیک کنید.

♦ پیج اینستـاگرام قاب موفقیت با تولید مطالب بسیار مفید و جذاب، هوشمندانـه افکار و دیدگاه شما را به مرور زمان تغییر داده و ضمیر نـاخود آگـاه شمـا را به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد.می تونید پیج اینستاگرام قاب موفقیت رو از اینجا و کانال تلگرام کتاب رو از اینجا دنبال کنید.

♦ قاب موفقیت، زندگی به سبک برنده ها

پست قبلی
اپلیکیشن ساعت بیدار باش
پست بعدی
کتاب صوتی و متنی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature