کتاب صوتی و متنی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید

آخرین دیدگاه ها

کتاب صوتی و متنی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید
کتاب صوتی و متنی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید

کتاب "لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید" از بهترین، جذابترین و کاربردی ترین قسمت های اپلیکیشن قاب موفقیت است که در رسته روانشناسی و موفقیت به قلم مهندس امیر بهادر بهاری تالیف شده است. این کتاب شامل 21 رکن اساسی برای دستیابی به موفقیت است که در انتهای هر فصل از آن تمرینات عملی آمده است که علاوه بر اینکه مطالب را در ذهن خواننده تثبیت می کند، تعهد کاربر در قبال انجام روش های بیان شده در هر فصل را چندین برابر افزایش می دهد.

کتاب "لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید" علاوه بر نسخه چاپی در قالب کتاب صوتی با بالاترین سطح کیفیت، صدای دلنشین گوینده حرفه ای، گرافیک جذاب، تصاویر زیبا و محرک، مناسب با عنوان هر فصل و امکانات بسیار کارآمدی است که در این مقاله به تفصیل به آنها می پردازیم.

از امکانات کتاب صوتی "لطفاجلوی موفقیت خود را نگیرید" می توان به:

  • فهرست مطالب: با گرافیک بسیار جذاب
  • پلیر هوشمند برای هر فصل: کاربر می تواند تا هر قسمت از کتاب صوتی را گوش دهد و ادامه فصل را متوقف سازد و از برنامه خارج شود، پس از ورود مجدد به همان فصل، کتاب از قسمت متوقف شده شروع به اجرا می کند.
  • تغییر دامنه صدا، کم و زیاد کردن صدا
  • امکان جلو و عقب بردن زمان بصورت 15 ثانیه ای (15 ثانیه به جلو برود، 15 ثانیه به عقب برگردد)
  • در هنگام پخش هر فصل کاربر قادر است از برنامه خارج شود در این حالت کتاب صوتی در بک گروند گوشی موبایل در حال پخش است.
  • در هنگام پخش کتاب صوتی کاربر قادر است صفحه گوشی خود را خاموش کند، در این حالت پلیر هوشمند در نوتیفیکیشن بار گوشی فعال است و می توان پخش صدا را متوقف و یا جلو و عقب کرد.
  • گرافیک بسیار جذاب برای پلیر
  • استفاده از تصاویر گرافیکی جذاب و متناسب با محتوای هر فصل که شنونده را به گوش دادن ادامه کتاب ترغیب می کند.

    ♦ برای دانلود مجموعه اپلیکیشن های اندروید قاب موفقیت که شامل کتاب صوتی و متنی لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید نیز می باشد، اینجا کلیک کنید.

    ♦ برای سفارش کتاب لطفا جلوی موفقیت خود را نگیرید، همین الان عدد 1 به شماره 3000181819 پیامک کنید و بعد از دریافت کتاب درب منزل، هزینه رو به مامور پست پرداخت کنید. قیمت کتاب 48.000 تومان و قیمت دفتر لاکپشت 16.000 است.

    ♦ برای دیدن نظرات بزرگترین روانشناسان کشور درباره کتاب روی اینجا کلیک کنید.

    ♦ پیج اینستـاگرام قاب موفقیت با تولید مطالب بسیار مفید و جذاب، هوشمندانـه افکار و دیدگاه شما را به مرور زمان تغییر داده و ضمیر نـاخود آگـاه شمـا را به سمت موفقیت هدایت خواهد کرد.می تونید پیج اینستاگرام قاب موفقیت رو از اینجا و کانال تلگرام کتاب رو از اینجا دنبال کنید.

    ♦ قاب موفقیت، زندگی به سبک برنده ها

پست قبلی
امکان هدیه به دوست قاب موفقیت
پست بعدی
برنامه ریزی هدفمند

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature