پلن افراد و اشیاء گمشده

 پلن افراد و اشیاء گمشده
پلن افراد و اشیاء گمشده

یکی دیگر از امکانات ویژه ای که وبسایت قاب در اختیارکاربران قرار می دهد، آگهی کردن افراد و اشیاء گمشده یا پیدا شده می باشد. کاربران می توانند در صورت مفقود شدن عزیزان خود( سالمندان و کودکان و...) عکس فرد مورد نظر را در وبسایت و اپلیکیشن قاب آپلود کرده و از کاربران سراسر کشور تقاضای کمک نمایند. همچنین کاربران می توانند اشیائی را که پیدا می کنند، در قاب آگهی کرده و به دست صاحبان آنها برسانند. به طور مثال چنانچه فردی گردنبندی را پیدا نماید می تواند آن را در سایت آگهی ثبت نموده و با درج شماره تماس خود صاحب گردنبند را پیدا کند و در مورد گم شدن یا پیدا شدن حیوانات خانگی نیز به همین ترتیب می باشد و برای آگهی چنین مواردی نیازی به اقدامات پر زحمت و پر هزینه مانند چاپ و پخش تراکت نیست.

در زمینه اموال سرقتی، سایت قاب این امکان را به کابران ارائه میدهد که با درج سریال وسائل دارای شماره سریال (مانند: دوچرخه، موبایل، لپ تاپ و کلیه لوازم الکترونیکی) در سایت از به فروش رفتن آنها جلوگیری کنند و خریدار با جستجوی شماره سریال در قاب از سرقتی یا مفقودی نبودن خرید خود اطمینان حاصل نماید.

این بخش از وبسایت قاب دارای مزیت های اجتماعی و اقتصادی بسیار زیادی است که از جمله این مزایا میتوان به: آسان کردن فرآیند جستجوی مفقودی ها، از نگرانی درآوردن خانواده هایی که چشم انتظار بازگشت عزیزان گمشده خود هستند و جلوگیری از کلاهبرداری و به فروش رساندن اموال سرقتی اشاره کرد.

پست قبلی
گوش به زنگ
پست بعدی
نقش برچسب های قاب در موفقیت تجاری شما !

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature