نقش برچسب های قاب در موفقیت تجاری شما !

نقش برچسب های قاب در موفقیت تجاری شما !
نقش برچسب های قاب در موفقیت تجاری شما !

با افزایش تعداد آگهی ها در بازار نیازمندی های آنلاین نیاز شدیدی به متمایز نمودن آگهی برای افرادی با انگیزه فروش بالا،  نسبت به دیگر کاربران احساس میشود تا فروشندگان واقعی و مصمم از سایرین تفکیک شوند.

آگهی نامه های آنلاین، با تنوع کمی که در ظاهر آگهی ها دارند، قادر به ایجاد بازار داغ و فضای رقابتی در وبسایت خود نیستند." قاب" با ارائه برچسب های مختلف(تخفیف، فروخته شد، فوری، مزایده) تلاش در ایجاد بازار داغ و پر رونق دارد.

برچسب تخفیف: کاربران میتوانند با مشخص نمودن درصد تخفیف خود، برچسبی با همان میزان درصد روی آگهی خود ثبت نمایند تا تعداد بیشتری از مشتریان را به کالای خود جذب کنند.

برچسب فروخته شد: قرار دادن این برچسب بر روی آگهی به این منزله است که کاربر موفق به فروش کالای خود شده است و اعلام می کند که کالایش از فروش خوبی برخوردار بوده و با نگه داشتن اطلاعات تماس خود (تا 24 ساعت) روی سایت آماده پذیرش سفارش های مجدد می باشد.

برچسب فوری: آگهی کاربر با افزوده شدن دکمه فوری در کنار آن، ظاهری متمایز از دیگر آگهی‌ها پیدا خواهد کرد و در دسته بندی متمایز به نمایش در می آید. با خرید برچسب فوری خریداران به کاربر اعتماد بیشتری خواهند کرد چرا که از کیفیت و فروش کالای خود مطمئن بوده و برای آن هزینه کرده. با شرایط فوق آگهی کاربر سریع‌تر و بهتر از حالت عادی دیده خواهد شد و مسلما در فروش سریع آن بسیار موثر خواهد بود.

برچسب مزایده: کاربران می توانند با مزایده ای نمودن آگهی خود و تعیین زمان مزایده و قیمت پایه، علاوه بر اینکه کالا یا خدمات خود را به بالاترین قیمت به فروش می رسانند با نصب برچسب مزایده بر روی آگهی خود ظاهری متمایز از دیگر آگهی ها برای آگهی خود ایجاد نمایند. همچنین آگهی های مزایده ای در دسته بندی مخصوص به خود به نمایش در می آیند.

پست قبلی
پلن افراد و اشیاء گمشده
پست بعدی
سیستم اکانتینگ قاب مهربانی!

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature