صفحه قاب مهربانی!

مطالب پرطرفدار

آخرین دیدگاه ها

صفحه قاب مهربانی!
صفحه قاب مهربانی!

یکی از امکانات ویژه در وب سایت و اپلیکیشن قاب مهربانی، امکان ایجاد صفحه شخصی برای هر شخص یا موسسه خیریه می باشد. با توجه به محدود شدن دسترسی به شبکه های اجتماعی، ایجاد صفحه شخصی در وبسایت پربازدید قاب مهربانی به کاربر این امکان را می دهد که هدایا و کمک ها و درخواست های خود را به صورت رایگان به دیگران معرفی کند. قاب مهربانی به هر کاربر آدرسی اختصاص می دهد که کاربر از طریق آن لینک می تواند صفحه مجازی خود را به دیگران معرفی نماید. همچنین کاربر می تواند دامنه های ir و ... را به صفحه خود متصل نماید و رایگان و بدون اتلاف وقت صفحه شخصی مانند سایت اختصاصی داشته باشد.

یکی از برجسته ترین امتیازات وب سایت و اپلیکیشن قاب مهربانی نسبت به شبکه های اجتماعی( کانال ها) این است که با نمایش آگهی مربوط به هدیه، کمک یا درخواست شما در بین انبوه بازدید کنندگان خود،  سبب جلب حمایت و مشارکت افراد و نهادهای بیشتر در امر خیر، تسریع فرآیند کار خیّر و افزایش سرعت حل مشکلات مردم می شود.

همچنین امکان شخصی سازی صفحه از طریق عکس بنر و آواتار و معرفی برند یا نام موسسه، مدرسه، انجمن و ... و همچنین درج آدرس و تلفن گروه یا هیئت و ... در صفحه شخصی وجود دارد. به طور مثال بچه های یک مدرسه می توانند در قاب مهربانی برای خود صفحه ای به نام مدرسه خود ایجاد نمایند و هدایا و کمک های تمامی محصلین آن مدرسه را در یک صفحه به نمایش بگذارند.

پست قبلی
سیستم اکانتینگ قاب مهربانی!
پست بعدی
درج فيلم در قاب مهرباني!

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature