رسالت وبسایت و اپلیکیشن قاب مهربانی چیست؟

مطالب پرطرفدار

آخرین دیدگاه ها

رسالت وبسایت و اپلیکیشن قاب مهربانی چیست؟
رسالت وبسایت و اپلیکیشن قاب مهربانی چیست؟

بخش اول: مشاغل خانگی

روند رو به رشد بیکاری، مهمترین  مسئله در جامعه امروز ما است به که تنهایی زمینه ساز انواع مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره شده است. ایجاد راهکارهایی برای اشتغال زایی و از همه مهمتر خود اشتغالی می تواند بحران بیکاری را تا حد زیادی بهبود بخشد.

یکی از مناسب ترین راهکار ها در زمینه اشتغال زایی، بستر سازی و آموزش برای ایجاد و رشد مشاغل خانگی است که با مزیت های بیشمار خود می تواند خانوار های زیادی را صاحب شغل کند و به منبع درآمد برساند؛ از مزیت های مشاغل خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد: هزینه کم برای راه اندازی، حذف هزینه اجاره بها، عدم نیاز به طی کردن پروسه های پیچیده اداری برای دریافت مجوز و پروانه کسب و نهایتا ایجاد منبع درآمد برای زنان خانه دار، سرپرست خانوار، افراد کم توان و کسانی که قادر به کار کردن در محیط خارج از منزل نیستند.

همه افراد با هر سن، جنسیت و توان فیزیکی و مالی می توانند شغل خانگی مناسب خود را یافته و کسب درآمد کنند. از جمله این مشاغل خانگی می توان به تولید محصولات خانگی مانند سرکه، ترشی، دسر، ژله یا انجام خیاطی و ساخت لوازم تزئینی و یا خدمات کامپیوتری مانند تایپ، پروژه، ترجمه و کلیه مشاغل خانگی از این دست اشاره کرد.

قاب مهربانی با معرفی و آموزش کسب و کارهایی که قابل راه اندازی در فضای منزل هستند به کاربران این امکان را می دهد تا از طریق ایجاد شغل خانگی مناسب برای خود کسب درآمد کنند.

پست قبلی
اپلیکیشن های موبایل قاب مهربانی!
پست بعدی
رسالت وبسایت و اپلیکیشن قاب مهربانی چیست؟

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature