شما با باقیمانده غذای خود چکار می کنید؟

مطالب پرطرفدار

آخرین دیدگاه ها

شما با باقیمانده غذای خود چکار می کنید؟
شما با باقیمانده غذای خود چکار می کنید؟

قبلنا وقتی که رستوران یا مهمونی می رفتم و حجم خیلی زیاد غذاهایی که سرو می شد رو می دیدم از خودم میپرسیدم که با باقیمانده اینهمه غذا چیکار می کنن؟ وقتی پیگیری کردم متوجه شدم اکثر رستوران ها و سالن های غذاخوری باقیمانده غذاهاشون رو دور می ریزند و روزانه حجم خیلی زیادی از مواد غذایی توی کشور ما هدر میره.

فکر غذاهای زیادی که از سفره های ما مستقیم به سطل زباله ریخته میشن، زحمت و هزینه زیادی که برای تهیه اونها صرف میشه و تجسم خونواده هایی که برای تهیه وعده های غذایی روزمره خودشون تحت فشارن بشدت منو آزار میداد، تا اینکه یه روز که این مسائل رو با یکی از اساتید دانشگاهمون مطرح کردم بهم گفت که یه سایت میشناسه که تو اون مردم می تونن غذاهای اضافی خودشون رو بزارن تا آدمهای نیازمند مراجعه کنن و اون غذاها رو بگیرن و برای خونوادهاشون ببرن.

باورتون نمیشه! فکر اینکه قاب مهربانی باعث می شه تا خیلی از هموطنان نیازمندمون شبها گرسنه نخوابن و از طرفی جلوی هدر رفتن اینهمه ماده غذایی رو میگیره به من به قدری انگیزه داد که از این به بعد به هر مهمونی یا رستوران که برم به میزبان قاب مهربانی رو معرفی می کنم تا هم جلوی اسراف گرفته بشه و برکت توی سفره ها بمونه و هم کسی از همشهریها گرسنه نمونه و جلوی خونوادش شرمنده نباشه.

شما هم می تونید با معرفی قاب مهربانی به اطرافیانتون تو این کار بزرگ و قشنگ سهیم باشید.

پست قبلی
رایگان صاحب مغازه شو با بالاترین پاخور !!!
پست بعدی
استخدام و کاریابی در قاب

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature