روکش صندلی، چرمی یا پارچه ای؟

روکش صندلی، چرمی یا پارچه ای؟
روکش صندلی، چرمی یا پارچه ای؟

معمولا همه افراد بعد از خرید یک ماشین شروع به تغییرات جزئی یا کلی در ظاهر آن می کنند تا آن را مطابق سلیقه خود زیبا کنند و به نوعی شخصی سازی کنند. مهمترین تغییر ظاهری که صاحبان خودرو معمولا در اولویت خود قرار می دهند تغییر در روکش صندلی های اتومبیل است. انتخاب های زیادی در این زمینه برای افراد وجود دارد اما معمولا چالش بزرگ انتخاب روکش صندلی، انتخاب بین روکش چرم و روکش پارچه ای است. در این مقاله به بررسی ویژگی های این دو می پردازیم تا در انتخاب گزینه مناسب به شما کمک کنیم.

روکش پارچه ای

تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ بندی روکش های پارچه ای، می تواند یکی از مهمترین دلایل انتخاب این جنس برای تزیین خودرو باشد چراکه برای هر سبک و سلیقه ای می توان آن را فراهم کرد. جنس مقاوم این دسته از روکش های صندلی و عدم تعریق آنها این روکش ها را به انتخاب بسیار مناسبی برای کاربران خوردو بدل کرده است.

روکش چرم

 روکش های چرمی انتخاب مناسبی برای افرادیست که می خواهند خودروی آنها به معنای واقعی لوکس باشد. شستشوی آسان این روکش ها و وجود اسپری پاک کننده مخصوص  مزیت قابل توجهی برای روکش های چرم محسوب می شود. البته باید به این مسئله توجه کرد که در صورت بی توجهی به تمیز کردن روکش های چرم لکه های بوجود آمده بر روی آنها در طول زمان تثبیت می شود.

در کل اگر بخواهیم روکش های صندلی پارچه ای را در مقایسه با روکش های چرمی قرار دهیم باید گفت که روکش های چرمی در تابستان تعریق می کنند و در زمستان بسیار سرد می شوند. روکش های چرم ظاهر اسپرت و جذاب تری نسبت به نوع پارچه ای دارند و انتخاب خوبی برای کسانی هستند که در خودرو خوردنی و آشامیدنی مصرف می کنند و یا فرزند خردسال دارند.

پست قبلی
هر آنچه باید از دزدگیر بدانید!
پست بعدی
۹ نشانه برای تصادفی بودن یک خودروی دست دوم!

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature