هر آنچه باید از دزدگیر بدانید!

هر آنچه باید از دزدگیر بدانید!
هر آنچه باید از دزدگیر بدانید!

ایمنی خودرو شامل دو مبحث ایمنی سرنشینان و ایمنی خودرو در برابر سرقت است. جدای از مبحث پیچیده ایمنی سرنشینان، ایمنی خودرو در برابر سرقت تمهیدات ویژه ای را می طلبد که با توجه به اهمیتی که برای خودرو خود قائل هستید نیازمند صرف هزینه است.مرسوم ترین تمهیدی که برای حفاظت از خوردو در برابر سارقین به کار می رود دزدگیر است. شما می توانید با داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع دزدگیر، مناسب ترین نوع آن را انتخاب کرده و با نصب آن بر روی خودروی خود از آن در برابر سارقین حفاظت کنید. دزدگیرهای موجود در بازار به دو دسته کلی دزدگیرهای ساده و دزدگیرهای تصویری تقسیم می شوند.

دزدگيرهاي ساده

دزدگیرهای ساده دارای امکاناتی مانند باز و بسته کردن قفل خودرو از راه دور، آژیر زدن هنگام باز شدن درب خودرو و یا ضربه به بدنه و باز کردن درب صندوق را دارند. در برخی دزدگیرهای ساده امکان استارت از راه دور نیز وجود دارد برخورداری از این امکان نیازمند صرف هزینه بیشتر است. همچنین برخی از دزدگیرهای ساده دارای رهیاب هستند و با استفاده از یک سیم کارت می توان خودرو را رهیابی کرده و حتی یونیت دزدگیر را کنترل کرد.

دزدگيرهاي تصويري

دزدگیرهای تصویری نسل جدیدی از دزدگیرها هستند که مجهز به مانیتور تک رنگ و گاها رنگی هستند و وضعیت باز شدن درب ها و قفل و وارد شدن ضربه به خودرو را نمایش می دهند. این دزدگیرها علاوه بر امکانات فوق ذکر دارای استارتر روی سوئیچ هستند. ریموت تصویری این دزدگیرها علاوه بر نمایش هشدارها دارای آلارم داخلی و هشدار ویبره هستند . نمونه پیشرفته این دزدگیرها دارای سیستم کیلس است و با داشتن آن دیگر نیازی به سوئیچ نیست و تنها  با داشتن ریموت می توانید استارت زده و حرکت کنید.

نصب انواع دزدگیرها

نصب دزدگیر ماشین خود را از هر نوع که باشد به تکنسین ماهری بسپارید که با سیستم سیم کشی خودرو آشنایی کامل داشته باشد.

بهترین برندهای موجود

برند های مجیکار، ایزیکار، سیلورن، چیتا در بیم مصرف کنندگان ایرانی از میزان محبوبیت چشمگیری برخوردار است.

پست قبلی
چگونه موتورسيکلت دست دوم سالم و بدون مشکل بخريم؟
پست بعدی
روکش صندلی، چرمی یا پارچه ای؟

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature