مشاغل سیار، نیاز روز در جوامع پویا!

مطالب پرطرفدار

آخرین دیدگاه ها

مشاغل سیار، نیاز روز در جوامع  پویا!
مشاغل سیار، نیاز روز در جوامع پویا!

افزایش تقاضا در جامعه و کمبود وقت برای مردم به خصوص در کلان شهرها زمینه را برای بوجود آمدن سری جدید از مشاغل که در هر زمان و مکان به آسانی پاسخگوی نیاز کاربران باشند را فراهم آورده است. این گروه جدید از مشاغل که آن ها را به عنوان مشاغل سیار می شناسیم امروزه با به روز ترین تجهیزات، خدمات خود را از طریق اپلیکیشن های موبایلی به کاربران ارائه می دهند و مشتریان ویژه خود را دارند. شغل‌هاي سيار اين روزها به بيش از يک صد صنف رسيده است و ارائه هر نوع خدمت به مردم را در کمترین زمان ممکن فراهم نموده اند.

برای راه اندازی مشاغل سیار شرط لازم داشتن وسیله نقلیه ای است که ارائه خدمت در مکان های مختلف را میسر می سازد که نوع این وسیله نقلیه به تناسب با هدف استفاده انتخاب می شود و از دوچرخه و موتور سیکلت گرفته تا ماشین های باری مجاز به حرکت در سطح شهر می تواند متغیر باشد.

داشتن شغل سیار مزایای بیشماری را در بر می گیرد: تنوع در فضای شغلی، معاف بودن از پرداخت اجاره بها وخرید تجهیزات غیر ضروری مانند مبلمان برای مغازه، عدم نیاز به طی کردن پروسه های پیچیده اداری برای کسب مجوز فعالیت از مهمترین مزایای داشتن شغل سیار است.

کلید اصلی جذب مشتری در اینگونه مشاغل در مرحله اول سرعت و کیفیت خدمت رسانی است. هر چقدر شما در رساندن خدمت با سرعت بیشتری عمل کنید و خدمات خود را با کیفیت قابل قبول تری به مشتریان ارائه کنید، شانس افزایش تعداد مشترکین برای شما بیشتر خواهد بود و نهایتا سود بیشتری از کار خود به دست خواهید آورد. هرچند تبلیغات در صفحات مجازی، داشتن کارت ویزیت جذاب و داشتن اپلیکیشن نیز می تواند در جذب مشتری بسیار موثر باشد.

پست قبلی
رستوران سیار!
پست بعدی
6 روش موثر برای اینکه استارتاپ خود را رایگان بازاریابی کنید!

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature