چگونه کارواش سیار خود را راه اندازی کنیم؟

مطالب پرطرفدار

آخرین دیدگاه ها

چگونه کارواش سیار خود را راه اندازی کنیم؟
چگونه کارواش سیار خود را راه اندازی کنیم؟

کاربرد کارواش سیار چیست؟

کارکرد کارواش سیار، ارائه خدمات شستشوی خودرو در محل درخواست شده توسط مشتریان است؛ به این طریق که مشتریان از طریق شماره تماس، محل قرارگیری خودرو خود را به دارنده کارواش اعلام می دارند و کارواش سیار برای شستشوی خودرو به محل مورد نظر میرود.

چه خدماتی توسط کارواش سیار ارائه می شود؟

خدماتی که توسط کارواش سیار ارائه می شوند شامل: شستشوی کامل بدنه، موتور خودرو،تجهیزات و روکش های صندلی و کلیه الحاقات خودرو است.

ایجاد کارواش سیار نیازمند چه امکاناتی است؟

ایجاد کارواش سیارنیازمند یک خودرو باری مانند وانت بار برای جاسازی تجهیزات و مخزن است. تجهیزات اصلی برای فرآیند شستشو شامل: واترجت برای تامین آب گرم و سرد تحت فشار، استیم جت یا بخارشوی که به مخزن آب متصل می شود، مواد شوینده، واکس داشبورد و سایر وسایل مورد نیاز برای شستشو می باشد.

هزینه های لازم برای راه اندازی کارواش سیار چه مقدار است؟

برآورد های مالی انجام شده نشان می دهد که در حال حاضر هزینه ایجاد یک کارواش تمام اتوماتیک برای خودروهای سبک مبلغی بالغ بر 140 میلیون تومان است که در صورت استیجاری بودن محل این هزینه به مراتب بیشتر خواهد بود. این در حالی است که برای راه اندازی یک کارواش سیار هزینه ای کمتر از 15 میلیون تومان لازم است. بنابراین ایجاد یک کارواش سیار برای متصدی آن دارای سود چشمگیر و برای کاربران نیز مزیت بزرگ در دسترس بودن را به همراه دارد.

 

پست قبلی
معرفی مشاغل سیار
پست بعدی
رستوران سیار!

ارسال دیدگاه

فهرست
دانلود مولتی اپلیکیشن قاب
feature