محدودیت‌های ترافیکی همزمان با سومین روز شهادت امام حسین(ع) در همدان اعمال می‌شود

مطالب ویژه

آخرین دیدگاه ها

محدودیت‌های ترافیکی همزمان با سومین روز شهادت امام حسین(ع) در همدان اعمال می‌شود
محدودیت‌های ترافیکی همزمان با سومین روز شهادت امام حسین(ع) در همدان اعمال می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در مسیرهای تردد هیات های عزاداری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «فرخ جمالی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه ساله در سومین روز شهادت امام حسین (ع) برنامه هایی از سوی هیات های مذهبی در معابر عمومی برگزار می شود و هیات های سینه زنی و زنجیر زنی مسیری را می پیمایند.

وی اضافه کرد: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت های ترافیکی را به منظور پیشگیری از بروز سانحه و تسهیل در اجرای برنامه های عزاداری برای امام حسین (ع) از سوی هیات های مذهبی اعمال می کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان خاطرنشان کرد: با توجه به فعال بودن ادارات در سومین روز از عزای اباعبدالله الحسین(ع) به منظور فراهم شدن امکان تردد کارمندان با خودرو به محل کار، محدودیت های ترافیکی پلیس راهور از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه دارد.

سرهنگ جمالی افزود: عوامل پلیس راهور از تردد خودروها از میدان فلسطین به سمت امامزاده عبدالله(ع)، پل خواجه رشید به سمت میدان کاشانی و تقاطع بلوار علویان به سمت امامزاده عبدالله جلوگیری می کنند.

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد از سمت میدان جهاد و تقاطع بلوار شهید مدنی به سمت میدان آرامگاه بوعلی سینا همچنین پل خواجه رشید و خیابان بین النهرین به میدان بوعلی اعمال می شود. 

سرهنگ جمالی اظهار داشت: تردد از خیابان های منتهی به میدان مرکزی شهر همدان از جمله تقاطع تختی، میدان شهید مفتح، تقاطع کبابیان، میدان شریعتی و تقاطع خواجه رشید ممنوع است. 

وی از شهروندان همچنین کارمندان فعال در ادارات واقع در بلوار شهید مدنی، خواجه رشید، بلوار فلسطین و امامزاده عبدالله خواست از پارک وسیله نقلیه در حاشیه راه خودداری کنند چرا که پلیس ممنوعیت توقف وسیله نقلیه در این مسیرها را اجرا می کند.

به نقل از خبرگزاری ایرنا

 

جهت ورود به پیج اینستاگرام همدانت روی اینجا کلیک کنید.

 

جهت خرید آنلاین از کلیه فروشگاههای شهر همدان با پیک رایگان و تخفیف از قاب مارکت همدان کلیک کنید.

 

پست قبلی
34 واحد صنفی در استان همدان به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شد
پست بعدی
گاز آمونیاک در ش گاز آمونیاک در شهرستان بهار یک کشته و ۶ مجروح برجا گذاشت

ارسال دیدگاه

فهرست
feature